ZWROTY

  1. Przy zakupie produktów on-line masz prawo odstąpić od umowy w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
  2. Po odstąpieniu od umowy towar należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni.
  3. W celu usprawnienia procedury zwrotu możesz skorzystaj z dedykowanej aplikacji 
  4. Dołącz do przesyłki zwrotnej numer zamówienia (usprawni to proces zwrotu).
  5. Zwracane artykuły nie powinny nosić śladów użytkowania i powinni mieć oryginalnie przypięte metki.
  6. Artykuły należy odesłać do naszego magazynu:

    DTW Logistics Group Sp. z o.o.
    Panattoni Park Warsaw West
    Sochaczewska 98C
    05-870 Błonie

  7. Paczkę ze zwrotem możesz również zwrócić poprzez butik LE COLLET przy ulicy Mokotowskiej 26, 00-561 Warszawa lub Stara Stocznia 8/3, 80-862 Gdańsk.
  8. Koszty odesłania artykułu do magazynu ponosi Kupujący.
  9. Jak tylko nasz magazyn odnotuje Twój zwrot, niezwłocznie dokonamy zwrotu środków (nie później niż w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia), zgodnie z formą płatności.
  10. Prosimy o zachowanie numeru śledzenia paczki.
Zwrot przez aplikację:

Aby zarejestrować zwrot przez UTWORZ ZWROT:

  • podaj 6-cyfrowy numer zamówienia z hasztagiem (np. #000001),
  • wpisz adres e-mail, z którego dokonano zakupu,
  • wybierz produkty, które chcesz zwrócić.

Zwroty realizowane jest na terytorium Polski poprzez firmę InPost (koszt: 14,99 PLN). Istnieje możliwość wysyłki paczki bez konieczności drukowania etykiety.

Wysyłka za pośrednictwem butiku:
  • Jeśli Twoje zakupy zostały wysłane z naszego butiku, a chciałabyś dokonać zwrotu to odeślij je na adres butiku, z którego została nadana paczka:
    tj. Mokotowska 26/U9, 00-561 Warszawa lub Stara Stocznia 8/3, 80-862 Gdańsk.
  • Rekomendujemy dołączenie do środka dowodu zakupu i numeru konta.

W razie pytań skontaktuj się z nami:
+48 880 405 066
info@lecollet.pl

Nasi konsultanci dostępni są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.