ZWROTY

Produkty LeCollet możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych, od kiedy kurier doręczy Ci przesyłkę.
Żeby dokonać zwrotu:

  1. Musisz posiadać konto w sklepie na ten sam adres e-mail, z którego zostało złożone zamówienie. Konto pozwoli na sprawne przejście procesu zwrotu.
  2. Zaloguj się na swój profil klienta: https://lecollet.pl/account/login
  3. Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do historii zamówień i kliknij w hashtag z zamówieniem (#.....)
  4. Wybierz zamówienie, dla którego chcesz dokonać zwrotu i kliknij: utwórz zwrot.
  5. W sekcji dotyczącej zwrotu produktów wskaż które produkty chcesz zwrócić i wypełnij pozostałe pola zgodnie z instrukcją oraz kliknij przycisk zatwierdzający zgłoszenie zwrotu:
  6. Po poprawnym przesłaniu zgłoszenia zwrotu, instrukcje dotyczące przygotowania i wysłania paczki oraz adres wysyłki znajdziesz po zalogowaniu na swoje Konto Klienta w pliku formularza zwrotu.
  7. Zwrot należy odesłać na adres magazynu DTW LOGISTICS LE COLLET, KOPYTÓW 44E, 05-870 BŁONIE.
  8. Zgodnie z polityką sklep nie posiada możliwości wymian produktów.

W przypadku problemów z realizacją zwrotu skontaktuj się z nami.