- Przy zakupie produktów on-line masz prawo odstąpić od umowy w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
- Po odstąpieniu od umowy towar należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni.
- W celu usprawnienia procedury zwrotu możesz skorzystaj z dedykowanej aplikacji
- Dołącz do przesyłki zwrotnej numer zamówienia (usprawni to proces zwrotu).
- Zwracane artykuły nie powinny nosić śladów użytkowania i powinni mieć oryginalnie przypięte metki.
- Artykuły należy odesłać do naszego magazynu:
DTW Logistics Group Sp. z o.o.
Panattoni Park Warsaw West
Sochaczewska 98C
05-870 Błonie
- Paczkę ze zwrotem możesz również zwrócić poprzez butik LE COLLET przy ulicy Mokotowskiej 26, 00-561 Warszawa lub Stara Stocznia 8/3, 80-862 Gdańsk.
- Koszty odesłania artykułu do magazynu ponosi Kupujący.
- Jak tylko nasz magazyn odnotuje Twój zwrot, niezwłocznie dokonamy zwrotu środków (nie później niż w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia), zgodnie z formą płatności.
- Prosimy o zachowanie numeru śledzenia paczki.
Zwrot przez aplikację:
Aby zarejestrować zwrot przez UTWORZ ZWROT:
- podaj 6-cyfrowy numer zamówienia z hasztagiem (np. #000001),
- wpisz adres e-mail, z którego dokonano zakupu,
- wybierz produkty, które chcesz zwrócić.
Zwroty realizowane jest na terytorium Polski poprzez firmę InPost (koszt: 14,99 PLN). Istnieje możliwość wysyłki paczki bez konieczności drukowania etykiety.
Wysyłka za pośrednictwem butiku:
- Jeśli Twoje zakupy zostały wysłane z naszego butiku, a chciałabyś dokonać zwrotu to odeślij je na adres butiku, z którego została nadana paczka:
tj. Mokotowska 26/U9, 00-561 Warszawa lub Stara Stocznia 8/3, 80-862 Gdańsk. - Rekomendujemy dołączenie do środka dowodu zakupu i numeru konta.
W razie pytań skontaktuj się z nami:
+48 880 405 066
info@lecollet.pl
Nasi konsultanci dostępni są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.