Reklamacje
Proces reklamacji:
1. Napisz do nas wiadomość na maila: reklamacje@lecollet.pl. Opisz wadę produktu i załącz zdjęcia.
2. W wiadomości zwrotnej poprosimy Cię o odesłanie czystego produktu na adres naszego biura: Le Collet ul. ADAMA NARUSZEWICZA 5/3 02-627 Warszawa.
Produkt można odesłać za pomocą darmowej etykiety DHL lub kodu nadania INPOST.
3. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. O decyzji rozpatrzenia reklamacji powiadomimy Cię poprzez wiadomość e-mail.
4. Rozpatrzona reklamacja zostanie odesłana za pomocą kuriera DHL, na adres wskazany w zamówieniu.
5. Prosimy o zachowanie numeru śledzenia paczki w przypadku ewentualnego zagubienia nadanej paczki.
6. Formularz reklamacyjny do pobrania: TUTAJ