ZWROTY
Produkty LeCollet możesz zwrócić i odesłać w ciągu 14 dni kalendarzowych, od kiedy kurier doręczy Ci przesyłkę.
Żeby dokonać zwrotu:
- Musisz posiadać konto w sklepie na ten sam adres e-mail, z którego zostało złożone zamówienie. Konto pozwoli na sprawne przejście procesu zwrotu.
- Zaloguj się na swój profil klienta: https://lecollet.pl/account/login
- Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do historii zamówień i kliknij w hashtag z zamówieniem (#.....)
- Wybierz zamówienie, dla którego chcesz dokonać zwrotu i kliknij: utwórz zwrot.
- W sekcji dotyczącej zwrotu produktów wskaż które produkty chcesz zwrócić i wypełnij pozostałe pola zgodnie z instrukcją oraz kliknij przycisk zatwierdzający zgłoszenie zwrotu:
- Po poprawnym przesłaniu zgłoszenia zwrotu, instrukcje dotyczące przygotowania i wysłania paczki oraz adres wysyłki znajdziesz po zalogowaniu na swoje Konto Klienta w pliku formularza zwrotu.
- Zwrot należy odesłać na adres magazynuDTW LOGISTICS LE COLLET, KOPYTÓW 44E, 05-870 BŁONIE.
- Do srodka paczki dołącz kartkę z numerem zamówienia.
- Zgodnie z polityką sklep nie posiada możliwości wymian produktów.
- Prosimy o zachowanie numeru śledzenia paczki w przypadku ewentualnego zagubienia nadanej paczki.
W przypadku problemów z realizacją zwrotu skontaktuj się z nami.